Pagina's

zondag 10 september 2017

Let it Snow

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar



Er is een new release bij Polkadoodles 
Deze collectie is ook op USB verkrijgbaar en krijg je nog meer als in de download collectie.
Ze zijn zo leuk ik moest er een kaart mee maken.



Dit is mijn eerste kaart uit de collectie
Maar ik wilde zelf de Digi inkleuren dus heb het gemaskeerd met
Omdat de stempels een transparante achtergrond hebben
kun je ze heel makkelijk maskeren 
Digi is ingekleurd met copics
Sentiment komt ook uit de collectie
op de vleugels Nuvo Shimmer
en hier en daar een beetje glitters gedaan




Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester













7 opmerkingen:

  1. Wat een allerliefst tafereeltje op je mooie kaart Hester. Mooi ingekleurd en hier is niets méér nodig, dat zou alleen afleiden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty!!!! Love your image and the coloring.....Thanks for joining in on the fun at Sketch Saturday this week.

    Beverly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige collectie die Winnie White Christmas. Ik zit te watertanden om die in huis te krijgen :) Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf deze digi! Mooi gekleurd en je kaartje is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 350 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for September - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen