Pagina's

dinsdag 10 oktober 2017

Halloween box card

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar


Er is een hele nieuwe serie Winnie Wednesday Halloween uit van Polkadoodles.
Ze zijn zo leuk. In de kit krijg je gekleurde en ongekleurde digi's en papier en tekst.



Box card heb ik een tijdje geleden gemaakt maar nog niet op mijn blog gezet
Op de kaart heb ik Nuvo shimmer gedaan anders werd het wel heel zwart.
Papier komt ook uit de Winnie Wednesday kit



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester
 

5 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi dit halloween box kaartje Hester...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !!!!
    Bedankt voor je deelname aan de Halloween challenge bij Crea Chicky's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Hester,

    wow, das ist eine wunderschöne, spooky Halloween-Card in a Box. Ich bin ganz begeistert von der Gestaltung.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your box is amazing and wonderful
    Thanks for joinig us at Friendship.
    Nice weekend
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen